Properes activitats a l’Ateneu Igualadí

0

La força de l'ànima 001 El proper dimarts 25 de juny  tindrà lloc, a 2/4 de 8 del vespre a la sala de socis de l’Ateneu Igualadí, la presentació del llibre La força de l’ànima, Com sortir del coma va transformar la meva vida – Una història real, de Maria Josep Pazos i Anna Vilajosana. “Vaig morir per primera vegada el 24 d’agost de 2011 a Vitòria. Va ser una mort terrible. Em va sorprendre de matinada mentre dormia en un hotel. Mai saps quan se t’acabarà la vida ni si et trobarà preparada. Jo aquell dia tenia les maletes fetes però no per anar-me’n per sempre. A l’endemà m’esperava la meva filla Clàudia, de 14 anys. Era un viatge especial.” Així comença el testimoni de la Maria Josep Pazos, una dona jove, amb una feina de responsabilitat que va caure en coma. Durant aquella experiència propera a la mort passa per diferents fases de la seva consciència i viu regressions a vides passades. Fins que encara en coma, li van fer escoltar una cançó (Estic esperant del grup Els Convidats) i immediatament la Maria Josep va reaccionar i va començar a plorar. Va ser el primer pas cap a la seva recuperació. La força de l’ànima és un  testimoni ple d’esperança, un viatge d’anada i tornada als límits de la vida: La prova que l’anima existeix i que amb coratge i superació s’arriba a la felicitat. L’acte és organitzat per la Sageta solidària amb la coŀlaboració de Llegim…? Llibreria i per cada llibre venut durant l’acte Llegim…? Llibreria donarà un euro a Pallapupas Pallassos d’Hospital.   Dimecres, conferència Dimecres, també a 2/4 de 8 del vespre a la sala de socis tindrà lloc la darrera de les conferències del cicle “Que l’aliment sigui la teva millor medicina”. En aquesta ocasió Pili Justo, llicenciada en Biologia, parlarà sobre “Aliments Ecològics, Bio, de proximitat… Quin distintiu tenen? Què compro?” Degut a la crisi volem menjar millor i més sa. Ara tothom té aliments ecològics i biològics: supermercats, botigues, mercats,… Com saber quins aliments són ECO o BIO? És una campanya de Màrqueting? Quins distintius i quin procés de fabricació han de tenir? I els aliments de proximitat, què vol dir? Són millors o pitjors?