Primer dia de Rec.012 amb més gent que mai

53

rec0124.jpeg

Aquest dimecres ha engegat la 13a edició del Rec.0 Experimental, amb més visitants que en cap altra edició i una bona temperatura. Des d’avui i fins dissabte, de 10h a 21h, el barri industrial del Rec estarà en plena ebullició

El Secret Market de Privalia, Levi’s, Adidas, Lacoste, Sita Murt o Punto Blanco són algunes de les més de 70 marques de l’edició d’hivern del Rec.0 Experimental Stores, l’esdeveniment de moda, gastronomia i música del barri del Rec d’Igualada.

El bon temps ha acompanyat el primer dia de la 13a edició del Rec.0, amb molt bona acollida per part dels visitants de les diverses marques repartides per zones al llarg del circuit: la nova zona Urban Village, la de marques d’esport, la de dissenyadors, les marques infantils, etc. L’organització espera superar els visitants de l’última edició (juny 2015), en què van venir a Igualada 100.000 persones de tot Catalunya durant els quatre dies.

D’entre les novetats del Rec.012, destaca l’Urban Village, un nou concepte d’espai amb marques urbanes, com Adidas, Loreak Mendian o Costalamel i Dütch Delight, música i food trucks, amb DJ i rampes per bikers, tot pensat per a un públic jove. En aquest espai s’estrena l’Urban pop up, un nou espai efímer que porta una marca diferent cada dia. Dimecres ha estat el torn de Kaotiko Barcelona, i WAU, Gas Monkey Garage i WeSC arriben dijous, divendres i dissabte respectivament.

Un altre espai de venda flash és el Rec Pop Up Day Estrella Damm, que cada dia compta amb un dissenyador o marca diferent: la primera fashion truck d’Espanya, la Gypsy Truck, s’ha instal·lat aquest dimecres a la pop up store, amb Lebor Gabala, i dijous arriba la marca ètica Xisqueta, divendres Colmillo de Morsa i dissabte Martitoro.

Les activitats culturals també acompanyen, durant aquests quatre dies, l’esdeveniment de moda. Destaquen la presentació del llibre de la il·lustradora Paula Bonet, divendres a les 19h, la del Jair Domínguez, dissabte a les 12h, o concerts, com Carosones, la Beth, InnerCut o el concert Movistar de Mujeres.

Una de les novetats d’aquesta edició és l’APP, l’aplicació mòbil per iphone i android, que ha comptat amb una renovació i eines de geolocalització per facilitar l’experiència de compra al visitant del Rec.0.