Nous tallers gratuïts per a emprenedors i empreses a Igualada

45

El Departament de Dinamització Econòmica de l’Ajuntament d’Igualada, en el marc de la Xarxa Anoia Emprèn, i amb la col·laboració de l’Àrea de Desenvolupament Econòmic de la Diputació de Barcelona i el programa Catalunya Emprèn de la Generalitat de Catalunya, proposa diverses activitats formatives per a l’acompanyament de persones emprenedores i la consolidació i el creixement d’empreses.

Aquestes activitats, que es realitzaran a IG-Nova Tecnoespai (Av. Barcelona, 105), estan adreçades principalment a persones emprenedores que estan desenvolupant el seu projecte i petites empreses que comencin la seva activitat.

El primer taller de formació, Coneix quines tecnologies i xarxes socials et poden ajudar a difondre la teva marca personal i el teu negoci, permetrà descobrir la marca personal i com transmetre-la a Internet; conèixer la potencialitat de tenir una bona marca personal, els seus beneficis i valor afegit que pot aportar a un emprenedor i un negoci; com transformar aquesta marca a Internet, xarxes socials i a les noves tecnologies i, finalment, conèixer les possibilitats de difusió més habituals.

En el decurs de les sessions s’analitzarà què transmet la nostra marca, com descobrir talents i el que ens fa diferents, com transformar la nostra marca al món digital, com definir una estratègia tecnològica i no tecnològica per transmetre la nostra marca, l’Elevator Pitch tecnològic, el poder de les paraules i la intel·ligència emocional a les xarxes socials…

El taller té una durada de 8 hores i anirà a càrrec d’Emili Rodríguez. L’activitat formativa es realitzarà el dies 23 i 30 de març, de 9 a 13 h.

La segona activitat, Finances bàsiques per emprenedors, té per objectiu donar els coneixements bàsics als emprenedors per tal que puguin gestionar les finances de forma senzilla.

Durant el transcurs del taller es treballaran els conceptes bàsics de finances, el compte de resultats com a eina de control del negoci, les ràtios, com explicar el pressupost del compte de resultats, les obligacions fiscals i els models tributaris a presentar a Hisenda (IVA, IRPF, etc.), les despeses deduïbles i conceptes bàsics per poder a terme una bona negociació bancària.

El taller, que anirà a càrrec de Josep Palmés, té una durada de 8 hores i es realitzarà els dies 27 d’abril i 4 de maig, de 9 a 13 h.

El tercer taller, Com captar els primers clients, oferirà eines i coneixements per saber marcar l’estratègia i l’operativa comercial als emprenedors i generar un argumentari de vendes potent per fer una adequada acció comercial.

En el decurs de la sessió es treballarà com preparar un argumentari de vendes potent, com trobar bases de dades del nostre client objectiu, esdeveniments de networking per captar potencials clients, com fer la trucada per concertar la visita comercial, com preparar-se bé una entrevista de vendes, les fases de la venda i com fer-les bé, què diem si el client ens pregunta quants clients tenen contractat el teu producte o servei, com podem donar seguretat al potencial client, motivacions de compra dels clients, tècniques de tancament de vendes i seguiment de l’acció comercial.

La sessió, que anirà a càrrec de Mònica Mendoza, té una durada de 6 hores i es realitzarà el dia 11 de maig, de 8:30 a 14:30 h.

Els tallers de formació són gratuïts i les places limitades. Per a més informació i inscripcions, podeu contactar amb IG-NOVA Tecnoespai al 93 806 65 55.