Marca personal a #IGUALADA
M

17 de febrer de 2016

A Igualada hi ha un alt tant per cent d’empreses TIC, s’entén que hi deu haver un gran interès amb la tecnologia, però hi ha un fet molt sorprenent: la presència activa a les xarxes socials és ínfima, el nivell d’influencers anoiencs nul i les webs, empresarials o institucionals, no renovades.

La combinació del treball en les diferents xarxes, Linkedin, Twitter, Facebook, Youtube, Instagram, les més importants, fa que el nivell d’influència, coneixement d’una persona, empresa o institució, es potencïi i és en aquest apartat on els igualadins i anoiencs hauríem de treballar per millorar la nostra presència digital i aconseguir generar negoci.

Tenim empreses a Igualada que dissenyen unes webs d’altíssima qualitat. A tenir en compte. La web és el portal que obre la nostra activitat/servei al món exterior. No podem continuar refiant de la tradicional manera de comercialització dels nostres productes.

Necessitem treballar la marca personal de les empreses, professionals, institucions i emprenedors. El futur és en part a les xarxes, a internet. No podem obviar-ho. S’ha d’obrir Igualada i l’Anoia a l’exterior. Ens han de deixar de veure com una comarca d’interior tancada. Sí, som d’interior, però podem estar connectats i ser referent. Hem d’articular una política conjunta des de les institucions, entitats i mitjans de comunicació, amb combinació amb l’empresa privada, per aconseguir gaudir de més presència al món online, treballant plegats sota un acrònim comú, per exemple, #BrandingIgualada.

Gaudim de grans esdeveniments i tenim empreses de prestigi en diferents àmbits, i no ho sabem vendre. Les campanyes institucionals de promoció puntual, no són la solució.

El futur a la nostra comarca ha de passar necessàriament, també, per la tecnologia, i el potencial, les PERSONES, el tenim.

MANEL MACIÀ, consultor RRHH per competències

Comparteix l'article:

L'Enquesta

Llegeixes els llibres que et regalen per Sant Jordi?

Ja no s'accepten vots en aquesta enquesta