Marc Castells dona suport a la moda catalana en la seva visita a la fàbrica tèxtil Naulover

14

Marc Castells, vicepresident segon de la Diputació de Barcelona, responsable de l’Àrea de Desenvolupament Econòmic Local i alcalde d’Igualada, ha visitat la seu de la fàbrica tèxtil Naulover, a Sant Joan de Mediona (Alt Penedès), per mostrar el seu suport a aquelles empreses que, com Naulover, aposten per aquest territori i per la concentració de la indústria tèxtil a Catalunya.

La visita de Marc Castells coincideix amb un any clau per la companyia, que celebra el seu 60è aniversari i es troba immersa en un important procés d’internacionalització. Durant la trobada a les plantes de teixit i confecció de la marca, el vicepresident segon de la Diputació de Barcelona ha estat acompanyat per Carme Noguera, CEO i dissenyadora de Naulover.

Marc Castells ha agraït a la companyia la seva implicació amb el territori. Segons Carme Noguera, “estem invertint en Catalunya perquè creiem en el seu potencial empresarial i la contribució que el tèxtil pot representar pel creixement de l’economia local, tot i la tendència habitual a la deslocalització de la producció que viu el sector amb l’objectiu d’abaratir costos”. Naulover compta actualment amb una plantilla de 130 treballadors directes, la gran majoria a l’Alt Penedès, i uns 500 indirectes.

L’empresa dissenya i fabrica les seves peces, accessoris i complements a Sant Joan de Mediona, en fàbriques pròpies que ocupen una extensió de 9.000 m2. Tot el procés de confecció, des del disseny fins que s’obté el producte acabat, així com la fabricació dels teixits, té lloc a les seves dependències i a tallers propers subcontractats.

La firma té presència a països de la Unió Europea com Itàlia, Bèlgica, Portugal, França, Alemanya, Holanda, Luxemburg i Andorra. A la resta del món es distribueix a Estats Units, Xina, Mèxic i Xile. Properament, desembarcarà també a Dubai. L’empresa disposa de canal propi de venda online:www.naulover.com/shop

Des de la seva seu a Barcelona, Naulover exporta el 25% de la seva facturació. Té per objectiu pels pròxims 5 anys vendre un 50% de la seva producció a l’estranger, de la mà del departament d’exportació i una xarxa d’agents comercials i distribuïdors.