L’estètica com a professió d’èxit
L

19 de juliol de 2016

Ivet Pons - La Veu de l'Anoia - VeuAnoia.catVivim en una societat en la que jutgem de manera frívola i superficial els altres i en la majoria dels casos per la seva imatge.

La societat és conscient d’aquesta realitat i això fa que cada cop més augmenti la inseguretat i l’exigència en un mateix. Aquí és quan la nostra professió entra en escena perquè gràcies als avanços científics i tecnològics podem ajudar a les persones que ho necessiten a sentir-se més bé, tant físicament, com interiorment i anímicament!. Però les primeres que hem de cuidar la nostre imatge som les pròpies esteticistes, doncs els altres esperen que la nostra imatge estigui d’acord amb allò que ells busquen. El futur laboral o empresarial de qui esculli l’Estètica com a professió, comença amb:

-Una bona formació i en l’ambició diària de millorar i completar el nivell de coneixements i estar al dia de totes les noves tècniques.

-Muntar el teu negoci amb gust. Si venem estètica hem d’oferir estètica en tot, des de les nostres instal·lacions fins la nostra imatge.

exito-Estimar la professió sabent que tenim en les nostres mans la satisfacció de moltes persones i que depèn del nostre treball ajudar a augmentar l’autoestima d’aquells que confien en nosaltres. Aquesta és una de les professions en les quals s’inverteixen moltes hores, amb un desgast de treball físic i mental important, doncs ens dediquem no tan sols a cuidar la imatge, sinó tambè a escoltar els problemes dels nostres clients: tenim en compte que moltes alteracions físiques són psicosomàtiques i necessitem equilibrar la part emocional per obtenir millors resultats.

– Realitzar una bona gestió de clients. Programes de fidelització, ofertes exclusives, tenir detalls amb els clients lleials….

– Fer una bona selecció de proveïdors i intentar treballar amb els millors productes i amb l’última tecnologia del mercat.

– No ser excessivament agressius amb les vendes. El client mai es pot sentir obligat a fer-se un tractament o a comprar-se un producte.

– Diferenciar-se en la forma de treballar. Per això jo recomano crear el propi mètode de treball, però amb cara i ulls i que sigui efectiu.

– Estar al dia en les xarxes socials amb una bona estratègia de comunicació, que arribi a tothom, amb gust i elegància.

– I el més important, i que crec que és una de les eines fonamentals per tenir èxit en aquesta professió, és l’honestedat, la sensibilitat i la humanitat amb les persones.

Ivet Pons, Directora de l’Institut Yvette Pons.

Comparteix l'article:

L'Enquesta

Llegeixes els llibres que et regalen per Sant Jordi?

Ja no s'accepten vots en aquesta enquesta