La plataforma de compra col.lectiva de l’Anoia, un èxit
L

21 de desembre de 2012

miriam.jpg Els primers dies d’obertura de l’Igualada Showroom, el primer portal de compra col·lectiva de productes i serveis de l’Anoia, han estat tot un èxit. Ahir al vespre havia gairebé superat les sis mil visites en només una setmana de vida. El dissenyador gràfic Jordi Magaña, la periodista Míriam Salazar i Eliana Tusell són els tres igualadins que han creat el portal, amb l’objectiu d’aportar el seu granet de sorra en dinamitzar el comerç d’Igualada i comarca. La periodista Míriam Salazar ens explica que la venda online en comerç de proximitat “és quelcom que no existia. Aquest tipus de portals són habituals a nivell nacional, però mai ningú havia fet una oferta d’aquestes característiques en un territori tan petit. Aprofitem els avantatges d’internet per fer comerç de proximitat”. Els impulsors del projecte s’han adonat que aquesta iniciativa té encara més avantatges respecte els portals d’àmbit nacional. “Allí no hi ha contacte del comerç amb el client, ells t’envien el producte a casa, a vegades amb retard, i ja està. En el cas nostre és diferent. Pagues, t’imprimeixes un cupó, i vas a la botiga tu mateix. El comerciant veu al client, el tracta directament, i fins i tot té l’ocasió de vendre-li alguna cosa més”, explica Salazar.

Comparteix l'article:

Deixa un comentari

L'Enquesta

Creus necessari un canvi en el govern de la Generalitat?