Un article de
Veuanoia

Els comerciants, satisfets per la Nit de Shopping a Igualada
E

26 de maig de 2015

la foto2.JPG

La quarta edició d’Igualada Nit de Shopping ja és historia. Un altre cop milers de persones han passat per Igualada atrets per comerç, esport, promocions i variades activitats i animacions.

Des de bon matí ja es veia una forta afluència de públic per tota la zona cèntrica de la ciutat i també una activitat comercial molt més gran del que és normal per un dissabte. Els carrers estaven plens de gent, participants, esportistes i les seves famílies que es preparaven per curses urbanes nocturnes. Molts d’ells, sobretot els que eren de fora d’Igualada aprofitaven el dia per visitar i conèixer la nostra ciutat i les seves botigues. Els comentaris de molts comerciants donaven fé d’una activitat accelerada, i de moltes més vendes que en qualsevol dissabte habitual.

No obstant això, la majoria de més de 100 establiments comercials adherits a iniciativa realitzaven els seus últims preparatius pel que havia de ser l’activitat principal, les compres nocturnes i les atractives promocions i ofertes amb què els comerciants volien atraure el públic.

I, d’un’hi do!, hi havia de tot, descomptes, promocions, animacions, obsequis. Perquè, per la Nit de Shopping, el principal protagonista és el comerç i les botigues de la nostra ciutat. I la veritable gràcia d’aquesta activitat eren les promocions, ofertes i les activitats que realitzaven els comerciants.

La llista era llarga, i aquí no podem mencionar-les totes. Mencionarem unes quantes, originals, divertides i què van ajudar a passar una jornada inoblidable a Igualada.

Hi havia música amb DJ, copes de cava, pica-pica, sortejos, mojitos, chill-out, festes sonades, tatoos infantils. També al corraló de Capità Galí, es va realitzar el 4 intercanvi de llibres. També hi havien comerços que invitaven a bombons, fruits secs i vi dolç, uns altres que feien animació al carrer, música i gintònics. Uns altres, en canvi, es van dedicar a fer projecció de pel·lícules, karaoke, talls de coca. I les botiges d’esport oferien tarp surfing, concerts, hippy jump, música ambient. Els de productes ecològics, regalaven plantes aromàtiques, uns altres samarretes…i un sense fi d’altres obsequis, detalls i promocions.

Igualada Comerç, per la seva banda, va crear tres zones de trobada al centre, amb espectacles i activitats distribuïdes per la zona comercial. Al carrer Custiol i la Pl. Pius XII es va recrear l’espai OLD WEST, amb un aire rústic. Al carrer del Born hi havia una elegantíssima zona de RELAX/CHILL OUT. Les dues, evidentment amb música de DJ. Tampoc podia faltar el gran èxit de l’any passat, espectacle de bombolles al carrer de Garcia Fossas.

I naturalment i com sempre, a banda del comerç, un dels principals beneficiats van ser els bars i restaurants que es van omplir amb els visitants que desesperadament buscaven algun lloc per seure. Trobar una taula va ser una veritable aventura fins ben tard la nit.
Passada la mitjanit, molts comerços continuaven oberts plens de curiosos, però sobretot de compradors. Malgrat la fresca nocturna, la gent resistia de marxar i molts volien aprofitar les últimes gangues d’Igualada, ciutat 10, que era el descompte mínim que oferien els comerços.

Igualada Nit de Shopping i Urban Running han tornat a oferir a milers de visitants la seva cara més amable, posant de manifest que aquestes dues promocions representen uns de les millors oportunitats de negoci al llarg de tot l’any.

L'Enquesta

Creus que Igualada necessita més carrils bici?

Ja no s'accepten vots en aquesta enquesta