El Rec.019 tanca edició amb bona xifra de visitants tot i no gaudir del millor temps

165

Després de l’aposta per incrementar el nombre d’adoberies i de marques presents, el Rec.0 Experimental Stores posa punt i final a una vintena edició amb èxit de visitants i de vendes, segons apunta l’organització. Amb més de 100 marques de moda presents al llarg del circuit i amb un total de 65 antigues adoberies obertes, el Rec.019 ha tornat a atraure milers de visitants a la capital de la comarca de l’Anoia.

Marina Iglesias, coorganitzadora del Rec.0, fa una valoració positiva del festival, destacant que “aquesta ha estat l’edició amb més marques participants i amb el circuit més llarg” i afegint que, tot i que el bon temps no ha acompanyat tots els dies del Rec.019, l’assistència de dissabte va ser “espectacular” i que, en el conjunt dels dies i, a falta de tancament “creiem que el festival ha rebut un nombre de visitants similar al de les darreres edicions”.

Els concerts i activitats culturals programades al llarg del circuit han complementat el shopping radical del Rec.019, amb recitals, presentacions de llibres, actuacions musicals i sessions de DJ que han atret centenars de persones. Es consolida, també, l’oferta gastronòmica amb una quarantena de food trucks que han seduït el públic més gourmet, amb propostes variades i amb la filosofia de l’slow food com a bandera.