El Rec.0 supera les expectatives

37

rec012.jpeg

La tretzena edició del Rec.0 Experimental Stores va rebre més de 100.000 visitants, una xifra que augmenta respecte de l’edició anterior, que va ser al mes de juny. Pendents encara de tancar les dades definitives, tant l’organització del festival de moda com les marques participants asseguren haver superat les expectatives, tant de visitants com de vendes.

Més de 70 marques de moda van fer les seves vendes especials d’estocs, repartides en 41 pop up stores, quatre zones gastronòmiques amb food trucks i una agenda cultural completa són els motius que van moure els visitants del Rec.012 a viure durant quatre dies el festival del barri industrial del Rec d’Igualada.
Pendents de tancar les dades definitives de visitants i vendes, l’organització assegura que es van rebre més de 100.000 visitants, provinents de tot Catalunya i també de fora del país. En concret, els dies de més èxit de visitants van ser dimecres 4 i dissabte 7 de novembre.

El bon temps va acompanyar els quatre dies del Rec.012, en una edició en què els visitants van demostrar un interès creixent per l’oferta cultural paral·lela a l’experiència de compra. De fet, combinat amb els descomptes radicals de les primeres marques de moda i dissenyadors, l’organització oferia dues presentacions de llibres, dos o tres concerts diaris, sessions de DJ, dansa, tallers infantils o el Rec Meeting, unes propostes culturals gratuïtes que van comptar amb una bona rebuda per part dels visitants.

Una edició més, el barri del Rec es va tornar a convertir, durant quatre dies, en l’epicentre de la moda, el patrimoni i la creativitat.