El REC.0 d’hivern inclourà nous espais i un centenar de marques

284

Transformació. Aquesta és la paraula que descriu millor el què és el Rec.0 i que torna del 7 al 10 de novembre a Igualada. La transformació del barri del Rec, de les seves adoberies, en pop-up stores de moda que, només durant quatre dies, es converteixen en uns espais comercials vius on grans marques venen els seus estocs en un ambient festiu i transgressor. A la moda s’hi suma una agenda de concerts als tres escenaris del circuit i l’oferta gastronòmica del Rec Street Food amb més de trenta-cinc food trucks.

Les grans marques i el talent emergent conviuen al Rec.0

Seran 100 les marques i dissenyadors de moda repartides en cinc grans zones del barri del Rec, en un circuit urbà i obert a tothom, on es combina el patrimoni industrial de fa segles amb la creativitat dels espais i les marques de moda.

Grans marques de moda com Levi’s, New Balance, Adidas o Mango segueixen apostant pel Rec per a fer-hi les seves vendes especials, juntament amb noves incorporacions com Volcom, DC Shoes o Beatriz Furest

Les pop-up stores del Rec més destacades es distribuiran en un circuit pels carrers del barri on s’hi podran trobar, a més de les mencionades, Nice Things, Miriam Ponsa, Sita Murt, Dockers, Punto Blanco, Kickers, Txell Miras, Javier Simorra, Josep Abril o Antonio Miro.

L’apartat infantil compta amb grans firmes com Boboli, Tinycottons, Little Creative Factory, Picnik i 1+ in the family que es sumaran a Bean’s Barcelona, yporqué, Micu Micu, Mon Marcel o Little Lia by Beth. I al Pop Up Day RecKids hi passaran: Suindiatic, Cokoté, Anguè Anguè i Tresxics.

El disseny més emergent creix i serà a un pati central del circuit on s’hi podran trobar els dissenyadors més consolidats amb els més emergents, que seran a l’espai del Rec Pop Up Day Estrella Damm, dissenyat com un petit market on cada dia hi ha un dissenyador diferent. En aquesta ocasió hi passaran marques com Colmillo de Morsa, Nona BCN, Heidi Soto, Killing Weekend, Batech, Mireia Playà o Micuxu entre d’altres. Aquests conviuran amb el talent consolidat de marques com Carlotaoms, Ssic and Paul, Who, Gorni Kramer, David Valls, Susi Sweet Dress, Jordi Rafart o Pau Esteve.

L’il·lustrador Marcus Oakley, autor del cartell Rec

El cartell d’aquesta edició compta amb una col·laboració excepcional: l’artista britànic Marcus Oakley és l’autor de les il·lustracions de la campanya del REC.018. Marcus Oakley és un artista anglès que actualment viu a Escòcia. El seu estil, simple però alhora intens, rep influències tan variades com la música popular, del món rural, del te, de les bicicletes… En la seva obra també estan molt presents les formes geomètriques de l’arquitectura i el disseny.

Es poden veure les il·lustracions de Marcus Oakley a les botigues de Urban Outfitters i Apple. Ara, diferents il·lustracions d’aquest artista formen les versions del cartell del Rec per aquesta edició, que han treballat conjuntament amb el director d’art del Rec, Ramon Enrich.

A més de moda, música i menjar de carrer

L’agenda de concerts torna amb força. Quatre escenaris situats en àrees diferents del circuit Recoferiran fins a 25 concerts i sessions de DJ, tots gratuïts. Destaquem, en aquesta edició, grups com Chet, Root Diamonds, Miss Loopita, Mar Gabarre, Red Rombo o Beth.

La gastronomia torna amb el Rec Street Food, amb una oferta gastronòmica variada que pretén reflectir diverses cuines d’arreu del món, amb especialitats molt diferents: cuina oriental, italiana, americana, mediterrània… a més d’una oferta vegana i també per a celíacs.  Hi haurà un total de 36 food trucks i 1 pop up bar repartits en 5 zones del circuit del Rec.018.

Comptarem també amb un espai gastronòmic d’Ametller Origen, amb l’espai de El Bandarra, que oferirà un concert vermut diari, una barra dels mixers de Fever-Tree on degustar diferents combinats, i l’espai de xocolates Simon Coll on provar la millor xocolata a la tassa. A més dels tres espais Estrella Damm, patrocinador oficial del Rec.0.