El FineArt clou amb un gran èxit de visitants

1
fineart2012igd (10).jpg

Els 10 dies de FineArt Igualada (5-14 d’octubre) han servit per situar Igualada com a ciutat de referència en l’àmbit de la fotografia i, alhora, per demostrar que l’aposta que la ciutat i l’Agrupació Fotogràfica d’Igualada (AFI) han fet per l’art fotogràfic és un reclam cultural. De fet, durant aquests dies, uns 10.000 visitants han passejat per la vintena de sales d’exposicions, una xifra que, a més de superar de molt les expectatives que tenia l’organització, avala una propera edició de FineArt. Així, la “vocació de continuïtat” de l’esdeveniment, que va motivar des del primer dia tant l’Ajuntament com l’AFI, s’assegura per al 2013. En paral·lel a les exposicions, els visitants  han tingut la possibilitat d’acudir a visites guiades a càrrec dels fotògrafs, que gairebé totes han comptat amb una vintena d’assistents, i també a tallers de fotografia i al mercat. En concret, la primera edició del mercat de fotografia ha comptat amb una bona acollida, tant pel que fa a participants com a visitants. En total, es van muntar 14 parades a la plaça de Cal Font, i es van vendre fotografies en diversos formats i mides i també càmeres fotogràfiques antigues. A banda de les exposicions i activitats impulsades des de l’AFI, Igualada s’ha vist inundada de fotografia també als aparadors dels comerços. En aquesta primera edició, la col·laboració d’Igualada Comerç amb l’esdeveniment ha servit perquè molts ciutadans fessin el circuit fotogràfic que el FineArt proposava.