Dijous torna al barri de les adoberies el REC.0 amb més de 40 marques de moda

1
Desigual Rec.05.jpg

La setena edició del Rec.0 Experimental Stores torna a ser un referent de moda i creativitat, un experiment del retail que compta amb més de 40 marques i transforma 22 pop up stores del barri del Rec. Serà ja la sisena edició, des de dijous fins dissabte de la setmana vinent. En el Rec.06 s’obren nous espais del barri, com la gran fàbrica de Curtits Farrés, per la plaça dels Traginers, el carrer Traginers i el Dr. Joan Mercader. Igual que en les passades edicions d’hivern, Rec.0 col·loca pop up stores al Museu de la Pell i al pati industrial, on hi haurà diverses marques i el bar Estrella Damm, patrocinador oficial del Rec.06. Les activitats culturals tornen a ser una aposta del Rec.0. La música en directe i l’audiovisual seran protagonistes durant els tres dies de moda i shopping. La setena edició del Rec.0 compta amb un concert del Quartet Indiano, un grup que posa ritme a pel·lícules de principis del segle XX, Miguel Díaz, el cantautor de folk, country i blues i les veus de l’Adriana i l’Enric Verdaguer. A l’espai del Museu de la Pell s’hi faran sessions de DJ i un recital de microcontes de Pere Calders, a càrrec de ParAnoia Accions. Activitats infantils, novetat Les activitats infantils són la novetat d’aquesta setena edició. Al pati del Museu de la Pell està previst el taller infantil RECol·lecció de peixos, a càrrec del col·lectiu artístic ElDit. A l’espai Desigual, s’instal·larà el túnel de pintura, on un artista pintarà samarretes. En aquesta edició, a més de les marques que ja són referents com Desigual, Levi’s, Sita Murt, TCN, Custo Barcelona, Kickers, Marithé François Girbaud, Ash, Miriam Ponsa o Josep Abril, s’incorporen noves marques com Superdry i Nice Things, esportives com Tsunami i Diadora i dissenyadors alternatius com Anaid Kupuri. Aquesta edició comptarà amb Lacoste, Kookaï, Pepe Jeans, Vialis, Punto Blanco, Skunkfunk, Textura, Toni Francesc, Txell Miras, Dütch Delight, Visual Poetry Barcelona, Antonio Miró, Boxley, Buff, Catherine Parra, Naf-Naf, Chevignon, David Valls o Messcalino; marques infantils com Naf-Naf, CKS, Custo Growing, Chinche, Beans Barcelona, Mon Marcel, Micu Micu, Desigual Kids o Chevignon Kids. L’èxit de les sis edicions precedents avala aquest nou Rec.0. En la passada edició del mes de juny es van comptabilitzar més de 45.000 visitants (el 80% de fora de la ciutat), 45 marques, 30 pop up stores i es van vendre més de 72.000 peces de roba. L’objectiu de Rec.0 és superar aquesta xifra en l’edició del Rec.06. REC.0 Experimental Stores utilitza la pàgina web (www.recstores.com) i les xarxes socials www.facebook/recstores i www.twitter/recstores per comunicar les novetats. En aquesta edició, Rec.0 també s’introdueix a Instragram i Pinterest. A més, igual que en cada edició, es desenvolupa una aplicació per Iphone i Android amb tota la informació de l’esdeveniment, i s’inclouen els detalls del circuit del Rec.06, que també es pot consultar a http://www.recstores.com/mapa-rec-0/.