Demà engega la nova promoció d’Igualada Comerç amb vistes al futur, “La Gran”

1
copia_de_outlet_al_carrer-09-rp_021.jpg

Aquest cap de setmana engega “La Gran”, la nova promoció d’Igualada Comerç. Amb els bons records de la fórmula exitosa d’aquesta primavera, la vinculació d’un esdeveniment públic, l’Urban Night Runnig, amb una activitat comercial, Night Shopping, i amb l’objectiu de crear un esdeveniment de cara de la tardor Igualada Comerç s’ha proposat de tornar a impulsar aquest binomi, un esdeveniment amb capacitat d’atracció de gran públic i una acció comercial, tots dos amb trets singulars al nostre territori i amb una gran projecció de cara de futur. No cal dir que intenció és que aquestes promocions siguin tradicionals i es vagin repetint en els anys venidors. L’esmentada acció comercial, a la qual s’han adherit més de 50 establiments comercials, és “La Gran Setmana del Comerç” que consisteix en diferents accions comunicatives i promocionals que tenen com l’objectiu l’oferta, través de diferents canals i mitjans, de diversos productes de tots els sectors comercials de la nostra ciutat adherits a la campanya. Aquestes accions poden ser diverses, amb els preus promocionals, amb descomptes importants i altres ofertes sobre determinats productes senyalats, amb l’ampliació d’horaris d’obertura, no tancant al migdia, etc. En aquests temps, quan el preu és un dels factors predeterminats en la decisió de la compra, es vol donar l’oportunitat als comerciants d’atraure els clients amb una acció potent, agressiva i radical. Paral·lelament, es convida els comerços a realitzar accions i activitats promocionals davant dels seus establiments comercials, amb l’objectiu de fer entrar els clients als respectius establiments. No obstant això, malgrat el preu sigui el factor determinant en la decisió de la compra, Igualada Comerç ha cregut important crear un esdeveniment públic, amb gran capacitat d’atracció de clients. Tot això, evidentment, en benefici no només del comerç, sinó de molts altres sectors de la ciutat, i Igualada en general. Per aquest motiu, fa un parell de mesos, Igualada Comerç havia creat un equip de treball que estava format entre els comerços especialitzats en distribució i comercialització del vi de la ciutat, tots interessats en el projecte. El sector de viticultura té moltes connotacions, que engloben el mateix vi, aspectes socials, culturals, històrics, geogràfics, etc. I, per defecte, també són múltiples les possibilitats que ens ofereix per crear sinergies amb altres sectors, i sobretot amb el comerç. Per trobar els orígens històrics de la relació entre la vinya, el vi i Catalunya, cal remuntar-nos fins ben lluny en el passat. La varietat de paisatges de vinya i celler que es poden descobrir són la petjada de les formes de vida econòmica i social que s’han viscut al nostre país al llarg de segles. Igualada Comerç va tenir clar, des del principi, que volia descobrir el nostre vi als igualadins i tots els nostres visitants. Per tant, en les reunions inicials, la veritat és que les primeres sensacions eren molt bones i es va creure que l’acte podria ser l’inici d’una nova promoció comercial a l’agenda de la ciutat i l’oportunitat per crear un esdeveniment públic amb molta projecció, que a més a més, integrat a “La Gran Setmana del Comerç” podria tenir efectes multiplicadors. Un cop explicada la idea, es va decidir que els membres d’equip busquessin entre 15 i 20 cellers. Aquests membres de l’equip i col·laboradors amb Igualada Comerç, sense els quals no s’hagués pogut portar a terme aquesta iniciativa complexa són Cellers Figueres, Kan Bakus, Igualavins, Vinnart i Vinnari. Per tant, demà, dia 10 de novembre, a la rambla Sant Isidre n’hi haurà la magnífica oferta de 16 cellers locals i nacionals, com també 4 xarcuters/formatgers de la ciutat. Blancs, negres, cava i bon menjar, tot això en un ambient festiu i acollidor amb més de 300 comerços que oferiran els seu productes amb preus especials i amb nombroses promocions de “La Gran Setmana del Comerç”. Després de tastar el vi, es podrà comprar en la botiga de “La Gran Festa del Vi”, situada al final de la Festa. Igualada Comerç tindrà un estand informatiu, on es vendran els tiquets per al tast. Els preus de tast són populars: cinc tiquets per tasts valdran 5 €. més la copa exclusiva “La Gran Festa del Vi”, que val 2 €. A més a més, durant el dia, hi haurà moltes coses més, activitats paral·leles, animacions, etc. Per l’altra banda, es va proposar començar La Gran Festa del Vi el dia anterior, avui divendres, dia 9 de novembre, amb un Tast de Vi Solidari, dels vins selectes de la comarca, amb les invitacions discrecionals, i amb un preu de 9 €. La totalitat de recaptació anirà a fins benèfics pel Banc d’Aliments. Els Tast hi serà a Sala d’Actes d’Escola Pia, un lloc emblemàtic de la ciutat i amb la participació de dos sommeliers d’un prestigi reconegut, la Sonia Farran i el Manel Pla. El començament del tast serà a les 8 del vespre. Des de l’organització és vol donar les gràcies als següents cellers que participen en la iniciativa: Bodegues Puiggròs (Òdena) Can Feixes (Cabrera d’Anoia) Puig-Romeu (La Llacuna) Bohigas (Òdena) Torrens Moliner (Piera)