Demà comença el Rec.014, on conviuran les marques consolidades i la moda emergent

136

rec-stores-veuanoiaTorna el Rec.0 Experimental Stores: l’experiment de retail on les grans marques i els dissenyadors independents venen els seus estocs a les velles adoberies del barri del Rec d’Igualada. Rec.0 és una concentració de vendes especials inèdita i única, un festival de moda, cultura i gastronomia que revoluciona tot un barri només durant quatre dies.

Més de 80 marques de roba de dona, home, nen i complements estaran repartides en quatre grans zones del barri del Rec. La moda femenina és present amb marques com Mus&Bombon, Indi&Cold, Sita Murt, Miriam Ponsa, IKKS, Nice Things, Txell Miras, Nümph, Miss Me, Mi&Co, Javier Simorra, Punto Blanco, Messcalino o Med winds; la moda jove amb Pepe Jeans, Visual Poetry Barcelona, Dütch Delight, Loreak Mendian, Kaotiko Barcelona o LTB Jeans. Les pop up stores de moda d’esport seran ocupades per Adidas, Tsunami, Grifone, Buff, WESC, Obey i Fox Head i entre les marques infantils a l’espai RecKIDS destaquen yporqué, Bean’s Barcelona, Micu Micu, Piu et Nau, Mamadú, Angué Angué, Al agua patos, Mon Marcel i, com a novetat, Violeta e Federico. La moda d’home està representada per Josep Abril, Antonio Miro, Macson, Boxley, New Zealand Auckland, Geographical Norway o Torras. I com sempre, les pop up stores més grans amb les marques globals com Levi’s, Lacoste, Mango o Textura, que juntament amb el Secret Market de Privalia són grans èxits en cada edició del Rec.0.

El REC.0, s’està consolidant com una plataforma de promoció de marques i dissenyadors emergents. Els nous creadors conviuran amb els dissenyadors independents: noms com Who, Gorni Kramer, Kupuri, Susi Sweet Dress, Veneno en la Piel, Jordi Rafart, Costalamel, Dütch Delight, Catherine Parra i David Valls, seran prop de IKA Editions, Moves Slow to Fashion o l’espai 080 amb Carlota Oms, Ssic and Paul, Rita Row, Chausseurs o Pau Esteve. També segueix el Rec Pop Up Day Estrella Damm, on cada dia s’hi instal.la una marca diferent com Colmillo de Morsa, Loa, Lola Martí o Cuirum. En aquesta zona també disposarà d’espai la guanyadora del concurs de moda Time Out, Ingrid Pou.

Gastronomia, música i literatura

L’edició d’hivern del Rec.0 destaca també per la gran aposta per la gastronomia i la cultura. El festival Rec Street Food presenta els millors food trucks de menjar de carrer, però aquesta edició destaca un nou pop up bar, amb propostes gastronòmiques de qualitat. Al circuit Rec.0 hi haurà dos patis Estrella Damm, amb el pop up bar, una zona de vins de Bodegues Torres, l’espai de caves Vallformosa i l’espai de iogurts ecològics de Las dos vacas.

rec-stores-veuanoia-igualadaLa cultura arriba amb música i literatura: el Rec Music Festival disposarà de dos escenaris Estrella Damm, un per concerts i un altre per Dj i l’escenari Menú Stereo de Movistar+, a més de música Rec, al carrer. A l’escenari Estrella Damm destaquen grups com Museless, Cantagiró, Double Chick i Old Tucson Rock. I divendres i dissabte a la tarda els grups Inspira i Xarim Aresté actuaran a l’escenari de Menú Stereo de Movistar+, un programa de grups de música independents d’àmbit nacional, que s’emet a Movistar Xtra. A part dels concerts, divendres a la tarda tindrem l’actuació del grup de hip-hop Kyotic. Dijous, a l’espai Somiatruites, la periodista Natza Farré ens presentarà el seu últim llibre, Curs de feminisme per microones, i dissabte al matí, la Cloti Martínez, la Mari Kondo catalana, ens donarà les claus per organitzar els armaris segons els apunts del seu llibre, Reorganízate. I com a novetat, el dissabte a la tarda s’oferirà un recital de poesia, Poesia al Rec, amb els poetes Enric Casasses i Josep Pedrals.

Continua el projecte Rec Tshirt, que vam iniciar en el Rec.013, on cada edició un dissenyador crea una samarreta Rec.0. Si al juny va ser Miriam Ponsa, aquesta vegada és Visual Poetry Barcelona qui dissenyarà el model exclusiu, que es podrà comprar a la seva pop up store del Rec.014.

FGC promou l’ús del transport públic per visitar el Rec.014

fgc-rodalies-rec-stores-veuanoiaFerrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) col·labora un cop més amb el Rec.0. En aquesta catorzena edició, tots els visitants que arribin al festival amb la línia R6 de Ferrocarrils podran gaudir d’un refresc de regal i d’una entrada gratuïta al Museu de la Pell d’Igualada.

FGC promou així l’ús del transport públic per visitar el Rec.0 de forma còmoda i responsable amb el medi ambient. La xarxa de transport d’FGC apropa els usuaris a diferents espais d’interès alhora que disminueix la dependència del vehicle privat i promou un estil de vida més saludable.