Comença el Rec.015 amb molt bona afluència de públic

37

Dimecres va arrencar el Rec.015, la setzena edició del festival de moda, música i gastronomia del barri del Rec d’Igualada. El sol ha lluït aquestes primeres hores, en un ambient lúdic, on els visitants han gaudit combinant les compres amb la gastronomia. Aquesta edició hi ha una aposta per la creativitat als espais amb algunes intervencions a façanes i la utilització de containers portuaris en punts del circuit.

A la 13h ha tingut lloc l’emissió en directe del programa “La Segona Hora” de RAC1 i en directe per 8TV. L’equip de Quim Morales ha aconseguit omplir el pati Vila, fent riure i vibrar a tots els assistents.

A la tarda comença una programació de concerts que s’allargarà fins dissabte a la nit. Cada dia hi haurà música en viu als tres escenaris distribuïts pel circuit. Els food trucks i els pop up bars han començat a servir menjars en un migdia ple de gent a les terrasses.

Un festival de pop up stores únic a Europa

Moda, cultura, gastronomia i patrimoni. Aquests són els pilars de la 16ena edició del festival Rec.0. Seran 88 les marques i dissenyadors de moda d’aquesta edició repartides en quatre grans zones del barri del Rec, en un circuit urbà inesperat i sorprenent. Moda de dona, home, infantil, esports, i complements on destaquen Adidas, Levi’s, Carhartt, Pepe Jeans, Mango, Camper, Textura o Sita Murt, amb dissenyadors com Miriam Ponsa, Josep Abril, Txell Miras, i la moda emergent de la 080 Barcelona Fashion, amb noms com Carlota Oms, Ssic and Paul, Les Chausseurs o Pau Esteve.

L’edició d’estiu del Rec.0 destaca també per la gran aposta per la gastronomia amb dos patis Estrella Damm, una amb l’oferta dels pop up bars de cuiners locals i l’altra amb food trucks amb propostes de diferents cuines del món.

La cultura tindrà protagonisme, amb concerts i xerrades. En aquesta ocasió comptarem amb quatre escenaris no es programaran més de 20 concerts, amb grups de música rock, pop i indie com: Nuu, Cataplàusia, Nasty Walkers, Shadow Sessions, i músics més intimistes, com Marina Herlop o Adriana Muntané. Les xerrades aniran a càrrec de l’il.lustrador Oriol Malet i l’autora del famós personatge Lola Vendetta, la il·lustradora Raquel Riba Rossy, que presentaran els seus llibres. Tots els actes culturals són gratuïts.

Rec.0 Experimental Stores va néixer l’any 2009 de la mà de professionals del món del disseny i la comunicació per reivindicar el patrimoni del barri del Rec d’Igualada. En aquests vuit anys s’ha convertit en un festival de referència del món de la moda i de la cultura, amb la singularitat de donar vida a un patrimoni industrial únic a Catalunya. En la passada edició, celebrada el novembre del 2016 van passar pel Rec.0 unes 120.000 persones.

Continua el projecte Rec Tshirt, que vam iniciar en el Rec.013, on cada edició un dissenyador crea una samarreta Rec.0. Si al juny 2016 va ser Miriam Ponsa i al novembre Visual Poetry Barcelona, aquesta vegada ha estat la marca Sita Murt la que ha dissenyat i produït aquesta samarreta que venen en exclusiva a la seva pop up store. qui ha dissenyat el model exclusiu, que es pot comprar a la seva pop up store del Rec.014.

Rec.0 Experimental Stores desenvolupa la seva comunicació a través del web (www.rec0.com) i les xarxes socials Facebook, Twitter i Instagram.