60.000 persones van passar pel Rec.06 Experimental Stores

0

024.JPG Una edició més, el Rec.0 Experimental Stores ha superat les expectatives inicials i ha aconseguit incrementar el nombre de visitants i de vendes. Tot i que les dades oficials encara no estan tancades els primers recomptes confirmen que s’han superat les 60.000 persones, el 70% aproximadament provinent de fora de la Conca d’Òdena. Enguany, el Rec.06 ha aglutinat 44 marques repartides en 22 pop up stores. Les marques participants han valorat molt positivament la seva implicació en aquesta edició perquè han vist complert un doble objectiu: vendre els estocs i donar visibilitat als valors de la marca. En aquesta edició les marques han organitzat els seus happenings a les pop up stores amb diferents accions com música, activitats infantils, activitats artístiques, projeccions, etc. Rec.06 Experimental Stores ha estat un esdeveniment de tres dies intensos on les vendes i l’interès comercial ha conviscut amb concerts, lectura de contes, audiovisuals, tallers infantils i altres activitats. Estrella Damm ha estat patrocinador de l’esdeveniment amb un punt de bar que ha estat escenari de concerts i sessions de Dj. En la passada edició del mes de juny es van comptabilitzar més de 45.000 visitants i es van vendre més de 72.000 peces entre les 45 marques participants. Per tant, la iniciativa, impulsada per l’empresa Recstores S.L, es consolida com un model de retail d’èxit, atractiu pels consumidors i per les marques participants. Una iniciativa que s’exporta a València: Ciudad Fallera Pop Up L’empresa Recstores S.L, encarregada del Rec.0 Experimental Stores, enguany exporta la mateixa iniciativa a València, sota el nom Ciudad Fallera Pop Up. És un nou esdeveniment de moda, shopping i cultura al barri de Ciutat Fallera, situat als afores de València, on s’ubiquen els tallers dels artistes fallers. Ciutat Fallera Pop Up tindrà lloc els dies 29, 30 de novembre i 1 de desembre (www.fallerapopup.com).