Un article de
Veuanoia

CaixaBank obre a Igualada una nova oficina del nou model Store
C

15 de gener de 2018

CaixaBank va obrir a Igualada una nova oficina del seu innovador model Store, amb
l’objectiu de reforçar el seu posicionament a la ciutat. L’entitat financera està estenent per
tot el territori espanyol el nou model d’atenció personal que es va iniciar al 2013 amb les
oficines A de l’entitat. CaixaBank té avui 164 oficines d’aquest model a Espanya, fet que
consolida l’entitat com un referent en innovació i en qualitat de servei.

Les oficines Store pretenen donar resposta als comportaments i necessitats dels clients
actuals i aproximar-se al món del comerç retail, tot millorant l’experiència de compra del
client dins de l’oficina. “L’estètica de l’oficina és completament diferent a la convencional,
de la mateixa manera que també canvia la relació entre els treballadors i els clients, als qui
donem tot el protagonisme”, comenta Jordi Nicolau, director territorial de CaixaBank a
Barcelona.

La nova oficina Store Av. Barcelona d’Igualada, situada a l’Av. Barcelona, 26, va obrir
portes el passat 19 de desembre. Store Av. Barcelona és la segona oficina d’aquest nou
model que l’entitat ha obert a la ciutat d’Igualada. Disposa d’una una superfície aproximada
de 390m2. Compta amb 11 empleats i gestiona prop de 8.500 clients

Innovació, transparència i proximitat

CaixaBank aspira amb aquest nou model d’oficina a reforçar el vincle i la proximitat amb
els seus clients de Banca de Particulars, Banca Premier i Privada i Negocis mitjançant un
nou model de relació que fomenta la innovació, la transparència i la proximitat. En aquest
nou model d’oficina Store es potencia l’atenció personal i la gestió de l’autoservei;
s’acompanya i ajuda al client en l’ús dels caixers d’última generació situats a l’oficina i en
l’ús dels dispositius amb accés a Línia Oberta per a que els empleats es centrin en la
gestió de les operacions de valor. En aquest sentit, els clients reben la benvinguda, a
l’entrada de l’oficina, per part d’un empleat que els guia en funció de les seves necessitats.

A més, l’eliminació de les barreres físiques permet millorar la transparència en la relació
client/empleat, ja que es comparteixen continguts entre ambdós, augmentant la proximitat
entre ells.

Així mateix, per a l’atenció personalitzada i especialitzada que requereixen els clients de
Banca Premier i Banca Privada, l’oficina disposa de zones diferenciades que permeten una
major privacitat.

Lideratge en innovació de CaixaBank

Les oficines Store són un pas endavant en l’estratègia d’innovació de CaixaBank,
reconeguda a escala internacional com una de les entitats líders en l’aplicació de les noves
tecnologies en els serveis financers.

CaixaBank és l’entitat capdavantera en banca retail a Espanya, amb una quota de
penetració de clients particulars com a entitat principal del 26,7%. El banc presidit per Jordi
Gual, i el conseller delegat de la qual és Gonzalo Gortázar, té prop de 16 milions de clients
al mercat ibèric i 5.397 oficines, la major xarxa comercial de la península. Així mateix,
CaixaBank és líder en banca electrònica amb 15,5 milions de targetes en circulació i una
quota de mercat per facturació del 23,3%.

CaixaBank ha estat premiada amb el Premi DEC al Millor Projecte de Customer Journey
per les seves oficines A i Store, per l’Associació per al Desenvolupament de l’Experiència
de Client (DEC). Aquest organisme ha valorat que, en aquestes oficines, els clients viuen
una experiència diferencial que reforça els valors de qualitat, confiança i compromís social
de CaixaBank.

El 2017, l’entitat ha rebut el premi The Banker, publicació del Grup Financial Times, al
Millor Projecte Tecnològic de l’Any pel llançament del xatbot d’imaginBank, un servei
d’ajuda al client per conèixer ofertes i descomptes exclusius basat en intel·ligència artificial.
Així mateix, la revista Global Finance ha premiat CaixaBank com a Millor Banc Digital a
Espanya, Millor Banc Digital d’Europa Occidental 2017 i Millor Banc del Món en Social
Media 2017.

Compartir

Deixa un comentari

L'Enquesta

T'atenen en català en els comerços on vas habitualment?

Ja no s'accepten vots en aquesta enquesta