Dimecres comença una nova edició del Rec.0, amb més de 80 marques i una atepeïda agenda cultural

221

rec juny cuaGairebé sense temps per a la reacció només acabar FirAnoia, el proper dimecres arriba l’edició d’estiu del Rec.0. A partir de les 10 del matí, i fins el dissabte, el festival de moda efímera d’Igualada ens portarà, un any més, l’habitual paisatge d’adoberies i racons del barri del Rec plens de bones ofertes, però també d’una atapeïda agenda cultural, especialment musical.

El festival que combina les pop up stores de moda, el festival de menjar de carrer, el Rec Street Food i la música en directe promet força aquest any. Més de 80 marques nacionals i internacionals fan les seves vendes especials d’estocs en edificis industrials en desús.

Des de les marques més populars fins als dissenyadors més emergents es reuneixen al Rec per vendre els seus estocs a preus radicals en un entorn creatiu únic, que converteix el Rec.0 en una de les concentracions de pop up stores de moda més singulars del sud d’Europa.
20 formacions musicals i sessions de DJ

Rec 7 bEn paral·lel a la venda radical, més de 20 formacions musicals i sessions de DJ ocuparan els escenaris del Rec.013 de l’1 al 4 de juny. Per primera vegada, arriba al Rec la gira de concerts de Menú Stereo, de Movistar+, que recorrerà festivals com el VIDA, el Vallsonora, l’Ebremusik i el Rec.0. El programa Menú Stereo, que aposta per la música i s’apropa a l’indie estatal, tindrà un escenari propi al Rec.013, on hi pujaran Belushi i The New Raemon (dimecres 1 de juny), Cala Vento i Odio París (dijous 2), Grushenka i Joana Serrat (divendres 3) i Extraperlo i El Último Vecino (dissabte 4).

Una edició més, Estrella Damm, patrocinador oficial del Rec.0 Experimental Stores, comptarà amb dos espais musicals, un escenari i una zona on s’hi faran sessions de DJ. Collserola Postcards i 12 to 12 quartet actuaran dimecres 1, Jorge Da Rocha i Diego Paqué, el dijous 2, Albert Gàmez i Morena Tradipatxanga divendres 3, i Edna Sey, Kyne i The Zpehy Bones, dissabte 4 de juny. L’escenari de concerts Estrella Damm estarà ubicat al costat de les propostes gastronòmiques del Rec Street Food i la barra d’Estrella. A més, hi haurà un altre espai musical amb un concert diari, amb grups com Oakland, U&I o Dani Díaz.

Les sessions de DJ, els tallers infantils i les presentacions de llibres acaben d’arrodonir una agenda completa, amb totes les propostes gratuïtes i obertes a tothom.

Com a novetat, el divendres 3 de juny, s’emetrà en directe el programa Feedbac de ràdio Flaixbac, des de l’escenari Estrella Damm. Actualitat musical, notícies sobre pàgines web, TV, aplicacions i tafaneries del món del cinema i de la moda són alguns dels continguts que defineixen el Feedbac, que s’emet de 17h a 20h.
Les botigues efímeres més singulars, al Rec.013

La música, la gastronomia i la moda conviuen durant quatre dies immerses en el patrimoni industrial més singular de Catalunya. Les botigues efímeres s’instal·len a les adoberies en desús, i en aquesta edició d’estiu, les marques de roba de dona, home, nen i complements estaran repartides en quatre grans zones del barri del Rec. Vans, Levi’s, Camper, Adidas, Desigual, Kaotiko Bcn, Custo Barcelona, Macson, Buff, Dütch Delight, Fox Head, Pretty Ballerinas, Lacoste, Desigual, Mango, Pepe Jeans, Hakei i Who, i fins a 80 marques més seran al proper Rec.0.
Més de 40 propostes gastronòmiques

El festival Rec Street Food presenta els millors food trucks de menjar de carrer, on destaquen les novetats de La Finestra o La Relíquia, a més de Pebre Negre, Dali’s, Fuxia Barcelona, Carambola, Porta Platets i fins a 40 furgonetes més, a més de la zona de vins de Cellers Torres i el food truck de xocolata Lindt Hello.

Rec.0 Experimental Stores va néixer l’any 2009 de la mà de professionals del món del disseny i la comunicació per reivindicar el patrimoni del barri del Rec d’Igualada. En aquests set anys s’ha convertit en un festival de referència del món de la moda i de la cultura, amb la singularitat de donar vida a un patrimoni industrial únic a Catalunya. En la passada edició, celebrada el novembre del 2015 van passar pel Rec.0 unes 120.000 persones.

Rec.0 Experimental Stores desenvolupa la seva comunicació a través de la pàgina web (www.rec0.com) i les xarxes socials Facebook, Twitter i Instagram. També es pot seguir a través de l’APP gratuïta per a IOS i Android.