S’ultimen els preparatius de la nova edició del Rec.0, amb més de 80 marques confirmades

682

ReckidsDe l’1 al 4 de juny, de 10h a 22h, torna el Rec.0 Experimental Stores al barri del Rec d’Igualada, el festival plenament consolidat que combina les pop up stores de moda, les propostes gastronòmiques del Rec Street Food i la música en directe.

Més de 80 marques nacionals i internacionals fan les seves vendes especials d’estocs en edificis industrials en desús. Buff, Sita Murt, David Valls, Messcalino, Indrid Munt, Punto Blanco o Dütch Delight són només algunes de les marques igualadines que continuen presents al Rec.013.

 

13 marques igualadines

Més de 13 marques igualadines segueixen al Rec.0 amb les vendes radicals dels seus millors estocs. A l’edició d’estiu de l’experiment de retail, hi haurà les botigues efímeres de Sita Murt, Ingrid Munt, Jordi Rafart, David Valls i Messcalino, la marca de moda urbana Dütch Delight, la infantil Micu Micu, l’esportiva Buff, la roba interior i bany de Punto Blanco, els biquinis i banyadors de BcnBeach, els mitjons de The Garage by Punto Blanco i la marca masculina Boxley. El jove dissenyador Xavi Grados vendrà els seus estocs al Rec Pop up day Estrella Damm, al costat de tres dissenyadors més de la 080 Bcn Fashion. A més, comerciants igualadins muntaran la seva pop up store al Rec.0, a través de marques internacionals de moda.

 

Sita MurtAl Rec.0 també s’hi estrena la marca Macson, la primera botiga de moda outlet instal·lada de forma permanent al barri del Rec d’Igualada. Macson ha escollit Igualada per a establir el seu nou magatzem logístic al qual hi ha s’hi annexa una botiga outlet que s’incorpora al circuit de pop up stores del Rec.0 i millora, així, l’oferta en roba d’home.

 

El Rec.0, que espera mantenir visitants de l’última edició, amb un 80% de fora de la comarca, portarà al barri industrial més de 80 marques de roba de dona, home, nen i complements, que estaran repartides en quatre grans zones. Arriben noves marques com Vans, Santa Cruz, WAU, Rip Zone, Obey i Lolë Woman, Camper, Dorotea, Mi&Co, Bcn Beach, Mus&Bombon, Tiny Cottons, Miss Sixty kids i Murphy&Nye.

 

Una edició més, continuen les marques Lacoste, Adidas, Desigual, Levi’s, Mango, Grifone, el Secret Market de Privalia, LTB Jeans, Loreak Mendian, Paul Frank, Pepe Jeans, Miss Me, Lupo Barcelona, Hakei, Javier Simorra, Indi&Cold, Redskins, Torras i Textura, i els dissenyadors Miriam Ponsa, Who, Josep Abril, Gorni Kramer, Kupuri, Txell Miras, Susi Sweet Dress, Toni Francesc i Ika Editions, la guanyadora del concurs Time Out.

 

Una postal creada per la Fundació Privada Àuria

Per segona edició, continua la col·laboració entre Rec.0 Experimental Stores i la FAP. Així, a més de contractar personal de la Fundació, un grup de la Fundació Privada Àuria han estat els responsables de dissenyar i crear una de les postals del Rec.0. Aquesta vegada ho han creat a l’estudi de l’artista i director d’art del Rec.0, Ramon Enrich.

 

Les activitats culturals complementen l’experiència al Rec.0

Rec 5 bEn paral·lel a la venda radical, més de 20 formacions musicals i sessions de DJ ocuparan els escenaris del Rec.013 de l’1 al 4 de juny. Per primera vegada, arriba al Rec la gira de concerts de Menú Stereo, de Movistar+, que recorrerà festivals com el VIDA, el Vallsonora, l’Ebremusik i el Rec.0. En aquest escenari hi pujaran Belushi, The New Raemon, Cala Vento, Odio París, Grushenka, Joana Serrat, Extraperlo i El Último Vecino. Als escenaris de concerts i DJ Estrella Damm, patrocinador oficial del Rec.0 Experimental Stores, s’hi veuran els grups igualadins Diego Paqué o Collserola Postcards, a més de Jorge Da Rocha, Edna Sey, Kyne, The Zephyr Bones, Morena Tradipatxanga, 12 to 12 quartet, entre d’altres. Les sessions de DJ, els tallers infantils, les presentacions de llibres i el directe del programa Feedbac de ràdio Flaixbac acaben d’arrodonir una agenda completa, amb totes les propostes gratuïtes i obertes a tothom.

 

La gent gran, també protagonista

Com a novetat, Rec.0 i el projecte “Igualada ciutat amiga de les persones grans”, impulsat per l’Ajuntament d’Igualada, proposen el “Passeig pel barri del Rec. Abans i ara”, una iniciativa que pretén unir el coneixement de persones grans de la ciutat amb l’actualitat que viu el barri industrial del Rec.